Dicle Kalkınma Ajansı 2012 Yılı 5. Olağan Yönetim Kurulu Toplantısı Siirt Valiliği Toplantı Salonunda Yönetim Kurulu Başkanımız Batman Valisi Ahmet Turhan başkanlığında yapıldı.
Toplantının gündem maddelerinden olan Ajansa personel alımıyla ilgili; ihtiyaçlar doğrultusunda çeşitli alanlarda 10 personel alınmasına karar verildi. 1 İç Denetçi, 1 Hukuk Müşaviri, 5 Uzman, 1 Bilgi İşlemci, 1 Yönetici Asistanı, 1 Satın Alma Sorumlusunun Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği çerçevesinde en kısa sürede alınması için Kurul tarafından Genel Sekretere yetki verildi.
Bir diğer gündem maddesi Kalkınma Bakanlığının Kalkınma Ajansları Elektronik Belge Yönetim Sisteminin Ajans tarafından alınması ve elektronik imza entegrasyonu için gerekli sertifikaların TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi’nden temin edilmesi hususu karara bağlandı.
2012 Yılı Doğrudan Faaliyet Desteği ile Teknik Destek Programı hakkında Kurul üyelerine bilgi verildi. Ayrıca 2011 yılına ait Sektörel Gelişme, Kentsel Yaşam Kalitesinin İyileştirilmesi, Müşterek Sanayi ve Ticaret Alanlarının İyileştirilmesi ve Doğrudan Faaliyet Desteği Mali Destek Programları Mart - Nisan 2012 dönemi program ilerleme raporları hakkında Kurula sunum yapıldı.
Son olarak 09/05/2012 tarihinde GAP idaresi Başkanlığı Koordinasyonunda GAP Bölgesi Kalkınma Ajanslarının katılımıyla gerçekleştirilen “2008 - 2012 GAP Eylem Planı Revizyon Çalışması” toplantısında alınan kararla 01/06/2012 tarihine kadar nihayetlendirilecek olan “GAP Eylem Planı Revizyon Çalışmaları” hakkında Kurul’un bilgilendirilmesinin ardından toplantı sona erdi.